poniedziałek, 21 października 2013

SAMOCHODY, MOTOCYKLE, COŚ :3

YOLO ! Uszanowanko ! WOW ten  blog jest taki zapuszczony WOW no pewnie dlatego, że go "usunęłam", ale WOW ostatnio znowu mam jazdę na kryminały LOL xd
Jestem zdrowo pizgnięta, że piszę tą notkę xd żal mi siebie na serio :D powinnam teraz przed książkami ślęczeć, ale wszystko mnie rozprasza NIE LUBIE TEGO

No więc.... miejmy nadzieje, że niektóre osoby się nie pogniewają jak sobie tutaj trochę popiszę ;p
Ogółem to mam swojego bloga, ale nie chcę na nim odbiegać od tematu i tworzyć jakiś kryminał bo plan mam zupełnie inny ;D


Jak wam się nudzi to mam dla was filmiki. Nie, to nie będą BTR ;)  nie napalajcie się tak :D



MOTOCYKLE, SAMOCHODY, ADRENALINA, COŚ  ?  :3 <333




Stunt Grand Prix 2013 : stunt motory ścigacze  




Nie wiem jak Wy, ale ja się jaram
x333333333333333333333333333333333333333

                                                     Szybcy i wściekli- Tokio Drift (2006)




Nie ma to jak biegać za lamborghini

POZDRO DLA ZIOMKÓW

;)







Ok xd To ja lecę, bo trochę późno. Jutro poniedziałek, takie tam sprawy xd

BAJO ;)


                                                               Lili

3 komentarze:

  1. Hahaha :D znów się powraca do pisolenia tego bloga? ;)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham samochody, motocykle, wyścigi...
      Taka moja pasja :3

      Usuń
  2. No i dobrze, wracaj, bo tęęęsknie, umieram z tęsktnoty za twym blogiem <3
    Luki-a umieraj, mogę cię potem zjeść?
    ja-nie możesz, bo zmartwychwstanę ^^ Łukasz, oddaj mi ten motor, albo naucz tak jeździć ;d
    Luki-kuźwa, walnęło cię dziewczynko?! Mój motorek <3
    Ja-łąski bez, sama sobine wezmę *zgarniam kluczki i wieję xD*
    Czekam :*

    OdpowiedzUsuń

Czytasz... Komentuj :) Na pewno się zrewanżuję ^^